Szeretettel Üdvözöllek!

Küldj üzenetet! Tollforgató Irodalmi Lap: tollforgato.lap@gmail.com http://sites.google.com/site/tollforgatoirodalmilap/ Sziasztok! Új aloldalainkat is elérhetitek már a blogunkról is! Történelmi, írástörténeti és művészeti témákban is várom alkotásaitokat, publikációitokat! Színesíthetitek a lap kinézetét elemzésekkel, nyelvészeti munkákkal is! Az oldalakra várom mindazok jelentkezését, akik szívesen vennének részt egy interaktív blog megvalósításában is.. Helyet biztosítanék politikai-filozófiai és szociológiai írásoknak, régészeti és specializált történeti munkáknak is! Sikeres alkotást kívánok mindenki számára! Keressétek lapjainkat! http://sites.google.com/site/tollforgatoirodalmilap/ https://sites.google.com/site/tollforgatomuveszetilap/home https://sites.google.com/site/tollforgatotoertenelmilap/home Kellemes olvasást és kikapcsolódást kíván : Varga Éva ( Kékrózsa Bíborvirág) főszerkesztő

Keresés ebben a blogban

2020. április 21., kedd

NYILATKOZAT




 NYILATKOZAT

VARGA ÉVA VAGYOK, 1975-BEN SZÜLETTEM.

A PÉCSI TUDOMÁNYEGYETEM, A PÁZMÁNY PÉTER KATOLIKUS TUDOMÁNYEGYETEM, A DEBRECENI EGYETEM, AZ EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM ÉS A SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM, VALAMINT A BUDAPESTI MŰSZAKI EGYETEM, A KERTÉSZETI EGYETEM, VALAMINT AZ IPARMŰVÉSZETI ÉS CORVINUS, A CEU ÉS A MISKOLCI BÖLCSÉSZ EGYLET CSALÁSAI MIATT SAJNOS NEM ÁLL MÓDOMBAN TOVÁBB FEDEZNI A RÉGÉSZETI LOPÁSOKAT, A BÖLCSÉSZ- ÉS MÁS DIPLOMACSALÁSOKAT. SAJÁT MAGAM ÉS MÁSOK VÉDELMÉBEN KÖZZÉ KELL TENNEM A BÍRÓSÁGI ÉS ORVOSI CSALÁSOK ADATAIT, AMELYEK AZ INFORMATIKAI HIBÁK ÉS BECSERÉLT ADATOK MELLETT MÁSOK HALÁLÁT ÉS TÖMEGES PÁLYÁZATI PÉNZ- ÉS JOGDÍJ CSALÁST OKOZTAK, FEDEZTEK.

AHOGY PILATUS MONDANÁ: „MOSOM KEZEIMET!”

NEM ÁLL MÓDOMBAN VÉDENI SEM SZAKTÁRSAT, SEM EGYKORI TANÁRT, SEM JOGI, SEM ORVOSI, SEM BÖLCSÉSZETTUDOMÁNYI, SEM TERMÉSZETTUDOMÁNYI TERÜLETEN, A JÖVEDELEM- ÉS TULAJDONLOPÁSOK, SZERZŐI JOG SÉRTÉSEK, FELVÉTELI ÉS VÉGZÉSI CSALÁSOK MIATT, AMIT ELKÖVETTEK, ÉS AMI ELLENI FELJELENTÉSEKBEN NEM INTÉZKEDTEK: TULAJDONJOG ÉS SZEMÉLYI IRATANYAGGAL VALÓ VISSZAÉLÉSEK ÉS EZEK FEDEZÉSE MIATT, VALAMINT AZ INFORMATIKAI TILTÁSOK ÉS VISSZAÉLÉSEK MIATT KOMMUNIKÁLNI SEM. CSAK LEKÖZÖLNI TUDOM, TOVÁBBI INTÉZKEDÉSEK VÉGETT, MIND A 9 SZAKMÁM ÉS A KÖZTÁRSASÁGI ESKÜ SZERINT.

A FACEBOOK HEKKELÉSEK CSALÁSOK MIATT AZ ANYAGOK MÁSHOL LÁTNAK NAPVILÁGOT, A BLOGOK NAGY RÉSZÉT A LAPOKKAL MÁSHOL FRISSÍTEM ÉS FEJEZEM BE, POLGÁRMESTERI HIVATALI ÉS BALESETI JOGVISZONYOK UTÁN, A HÍRESZTELÉSEK ELLENÉRE 177-ES IQ FELETTI TELJESÍTÉSEKKEL.

A ROSSZ HÍR TERJESZTŐ INFORMATIKAI TILTOGATÓ, SOHA NEM KOMMUNIKÁLÓ TANÁROKNAK SOK SIKERT A DISSZERTÁCIÓ ÉS FOKOZATVÉDÉSEIKHEZ, ÉS Btk. valamint Szjt. eljárásokhoz, viszont!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése